Download Gratis de Online Training en het E-book: Zo Werkt Marketing!
Webdesign in Amsterdam
Consumenten die op zoek zijn naar een bepaald product of een bepaalde dienst raadplegen al lang niet meer primair een telefoonboek. In bijna alle gevallen wordt allereerst het internet geraadpleegd. Dat betekent dat een ondernemer die wil verkopen ervoor zorgt dat hij op het internet gevonden wordt met een goede en aansprekende website.
Zelf doen?
Misschien vind je het leuk om zelf aan je website te knutselen en misschien heb je er ook voldoende gevoel en vaardigheden voor. In veel gevallen blijft het echter bij goedbedoelde pogingen, waar samenhang en professionaliteit onvoldoende tot uiting komen. Een prima resultaat voor een amateurvereniging, maar niet de uitstraling die je als een professionele ondernemer wilt hebben. Ook de klanten, die steeds meer het internet als primaire informatiebron gebruiken, kijken er dwars doorheen. Met een simpele muisklik verdwijnen ze van je site om waarschijnlijk nooit meer terug te komen.
Efficiënt je tijd gebruiken
Laten we eerlijk zijn: als ondernemer heb je het gewoon al druk genoeg met de dienst die je aanbied, de producten die je verkoopt en de relatie die je onderhoudt met je klanten en leveranciers. Om het nog maar niet te hebben over de administratieve rompslomp die ook om de nodige aandacht vraagt. Tijd om ook nog zelf aan je website te sleutelen is er eigenlijk niet, en zeker niet als je de site de juiste uitstraling wilt meegeven. Het is daarom een veel beter idee om een professional in te schakelen.
Wat wil je nou eigenlijk?
Een belangrijke vraag die je jezelf moet stellen: wat wil je met je site bereiken? Waarschijnlijk wil je meer dan alleen maar informatie verstrekken. Uiteindelijk gaat het ook om omzet, dus om het binnenhalen van opdrachten. Dat betekent dat je website de klant moet oproepen om in actie te komen. Die actie kan velerlei zijn:
- De klant geeft zich op voor de nieuwsbrief.
- De klant vult een formulier in om een specifieke vraag te stellen over een dienst of product.
- De klant vult een contactformulier in.
- De klant vraagt een offerte aan.
- De klant gaat tot een aankoop over.
Resultaat
Uiteindelijk gaat het om het resultaat. Een website waarbij het design oproept om te blijven, om contact te leggen of een aankoop aan te gaan geeft je waar je om vraagt. Ben je op zoek naar webdesign in Amsterdam? Neem contact met ons op voor een website met resultaat.
Wil jij ook een website die resultaat oplevert?
Ga vandaag nog aan de slag met een succeswebsite.