Website laten maken
Wil jij een optimaal vindbare en conversiegerichte website laten maken? Die er uiteraard ook geweldig uitziet… Dan hebben we een geweldig aanbod voor je!
De stoute schoenen aangetrokken en als ZZP-er voor jezelf begonnen? Je bent ervan overtuigd dat je een fantastisch product hebt, een geweldige dienst aan je cliënten kunt aanbieden. Er is echter één uitdaging: hoe laat je dat je toekomstige klanten weten? Wat ons betreft moet je een website laten maken, dat is de eerste stap!
Als dienstverlenend ondernemer wil je een website laten maken. Een website die je gaat helpen om te groeien met je bedrijf. Wij noemen dat een verkoopkanaal. Daarmee zeggen we dat het belangrijk is dat je website goed gevonden wordt in Google, aansluit bij je doelgroep en uiteindelijk voor aanvragen gaat zorgen.
Ondertussen hebben we al honderden ondernemers geholpen als professionele website bouwers. We werken voor geweldige opdrachtgevers en streven altijd naar het beste resultaat!
Vraag een vrijblijvend gesprek aan
Om toekomstige klanten opmerkzaam te maken op je aanbod, zul je vindbaar en herkenbaar moeten zijn. De eerste vraag is: waar zoeken toekomstige klanten allereerst als ze producten of diensten nodig hebben? Het antwoord is simpel: De belangrijkste bron van informatie is het internet, dat via de computers, maar steeds nadrukkelijker ook via mobiele apparaten, overal beschikbaar is. Tegenwoordig oriënteren mensen zich allereerst en vooral op het internet, om aanbieders van diensten met elkaar te vergelijken. Een goede website waar de potentiële klanten je kunnen vinden is dan ook van levensbelang. Dat gegeven wijst meteen in de richting waar je het zoeken moet: Je moet een website laten maken.
Simpele, doorsnee-websites zijn er al teveel. Het is aangetoond dat bezoekers op een website al binnen enkele seconden wegklikken als de site onduidelijk, onoverzichtelijk of ronduit lelijk is. Een tweede kans krijg je zelden of nooit. Een wegklikkende klant komt niet terug en je loopt omzet en inkomsten mis. Zomaar een website laten maken of zelf in elkaar knutselen is dan ook niet verstandig. Je website moet voldoen aan de hoogste eisen om de aandacht van de potentiële klant vast te houden.
Als je een goedbedoelende amateur inschakelt om een website te laten maken dan snijd je jezelf dus in de vingers. Ga in zee met professionals, die op de hoogte zijn van de modernste technieken en trends. Bij Succeswebsites combineren we je persoonlijke huisstijl met een elegant en eigentijdse vormgeving die website bezoekers nieuwsgierig en aandachtig maakt. Natuurlijk zorgen we ervoor dat je website vlekkeloos werkt, dat de bezoekers helder en overzichtelijk kunnen navigeren en alle benodigde informatie over je dienst helder in beeld krijgen. Een helder en duidelijk aanbod nodigt de klant uit tot het maken van een afspraak of de vraag om nadere informatie. En dat alles zorgt voor meer klanten en omzet. Een website laten maken helpt je verder!
Je website is de basis van je online groei. Als jij nu weinig tot geen aanvragen via je website krijgt dan weet je gelijk waar er groeipotentie zit binnen je onderneming. Je hebt de potentie van online nog niet benut.
Laten we even kijken naar een gedegen online strategie. Om klanten te krijgen via je website moet de vorm, inhoud en techniek kloppen. Allereerst moet je een website hebben die bestaat uit de volgende basispagina’s: Een goede homepagina, een over mij pagina, een dienstpagina per dienst die je aanbied, een referenties pagina, een blog om kennisartikelen te delen, eventueel een optin pagina (zodat mensen zich kunnen inschrijven voor e-mailmarketing) en uiteraard een contactpagina.
Dit alles moet natuurlijk verpakt zijn in een professionele look en feel die je doelgroep aanspreekt.
Voor al deze pagina’s geldt dat de juiste strategie gehanteerd moet worden.
De homepagina heeft de volgende functie: Professionele uitstraling, direct duidelijk maken wat je doet, goede doorverwijzing naar je diensten, een duidelijke vertoning van jouw positionering als expert duidelijk maken, er moet sociaal bewijs zijn van je expertise en je sluit je pagina af met een goede call-to-action richting het contactformulier.
De over mij pagina heeft als functie dat potentiële klanten kennis kunnen maken met wie jij bent. Zorg voor een persoonlijke maar professionele benadering. Leg uit waarom je doet wat je doet, hoe je dat doet en onderbouw dat met de ervaring die je hebt opgedaan. Zorg dat mensen echt connectie met je kunnen maken, dat je met je teksten laat weten dat je aansluit bij hun situatie of proces.
Verder kun je op de over mij pagina wederom wat sociaal bewijs laten terugkomen. Of logo’s van opdrachtgevers / klanten die bijdragen aan je expertstatus.
De dienstenpagina’s hebben de functie om aanvragen te genereren. Daarom werk je hier goed uit wat je aanbod is. Schrijf over de situatie van je doelgroep, laat zien dat je ze begrijpt. Ga dieper in op de pijn en problemen die ze hebben en laat zien dat je met jouw dienst een oplossing biedt. Vertel concreet wat het resultaat is als ze met jou samenwerken en sluit af met een goede call-to-action. Let er hierbij op dat het contactmoment laagdrempelig moet zijn zodat je ze telefonisch kunt spreken.
De referenties pagina heeft als functie om enthousiaste klanten aan het woord te laten waardoor bevestigd wordt dat je goed bent in je vak!
De blog pagina draagt bij aan je expertstatus. Wie kennis deelt heeft er verstand van… Dus je moet je kennis delen! Daarbij komt ook nog dat blogs enorm bijdragen aan de vindbaarheid van je website. Elk artikel kan bovenkomen in Google. Gebruik dit! Schrijf voor je bezoeker maar ook voor Google. Naast ieder individuele artikel kun je ruimte pakken om een mooi aanbod te doen, een e-book bijvoorbeeld.
De optin pagina heeft als functie om mensen op je mailinglijst te krijgen. Zorg voor een goede en waardevolle give away (e-book, videocursus, whitepaper, etc).
Op deze pagina moet je duidelijk maken waarom het zo waardevol voor de bezoeker is om met jouw kennis aan de slag te gaan. Als je dit goed doet zal je mailinglijst toenemen en ben je in staat om heel veel waarde toe te voegen aan je doelgroep!
De contactpagina heeft maar één functie. Aanvragen en hulpvragen genereren waardoor je in contact kunt komen met potentiële klanten. Zorg dat het contactformulier zichtbaar en laagdrempelig is.
Een professionele website voldoet dus aan de volgende kenmerken: Vorm, inhoud en techniek.
Bekijk de video voor meer uitleg:
Een Succeswebsite voldoet aan deze kenmerken. Daarom noemen we het dus graag een verkoopkanaal omdat dat het doel is van je website!
Training en coaching met impact
Zorgeloos financieel leven
Administratie en belastingadvies
Coaching voor hoger opgeleiden
Design Sprint Nederland
Opleiding en advies voor ondernemers
Financiële trainingen voor ZZP’ers
opleiding voor ondernemers
Cursussen en opleidingen voor trainers
Wil jij een nieuwe website laten maken? Ga dan aan de slag met een Succeswebsite. Ons team gaat met veel plezier voor en met jou aan de slag om tot een geweldige website te komen. Een website waar je zelf mee aan de slag kunt. Een website die technisch optimaal is, goed vindbaar is en ook nog eens converteert. Een solide basis om online te groeien!
Wij werken met het bekendste CMS dat er is; WordPress. We kennen WordPress van binnen en buiten. We werken hiermee omdat we daardoor heel flexibel zijn in mogelijkheden maar ook omdat jij als klant dan makkelijk aan de slag kunt met de inhoud van je website. Uiteraard bieden we support waar nodig maar ons doel is dat je zelf begrijpt hoe je met je website uit de voeten kunt. En dan hebben we het niet over het technische gedeelte. Dat doen wij! Het is wel prettig als je zelf teksten en foto’s kunt aanpassen of een nieuwe pagina of artikel toevoegen. Jij moet met je vak bezig zijn, niet met technische frustraties. Daarom kies je er dus voor om een Website te laten maken in WordPress
We kunnen zoveel vertellen over waar een professionele website aan moet voldoen. Misschien heb je allerlei vragen en is dat door bovenstaande informatie alleen nog maar meer geworden. Dat geeft niet! Zullen we een telefonische afspraak inplannen om het gesprek aan te gaan? Ik weet vrijwel zeker dat we op al je vragen een antwoord hebben en dat we je direct kunnen helpen om een concreet plan voor je website te maken. Of we daarna met je aan de slag gaan weten we niet, maar dan hebben we in elk geval wat waarde kunnen toevoegen aan jou en je onderneming.
Ik zie uit naar je informatie aanvraag. Voel je vrij, we maken graag even tijd voor je.
“We hebben profitfirst.nl en financienvoorzzpers.nl door Succeswebsites laten ontwikkelen. De resultaten die we afgelopen jaren hebben behaald zijn mede te danken aan onze goede online vind- en zichtbaarheid. De salespagina’s converteren goed en ook de optins gaan als een trein.
De samenwerking bevalt goed! Het team van Succeswebsites helpt altijd snel en denkt in resultaatgerichte oplossingen. Het is fijn als een partij ook online strategie begrijpt.”
Femke Hogema
Healthy Finance
“Met mijn oude website had ik gemiddeld 5.000-6.000 bezoekers per maand. Sinds de nieuwe Succeswebsite is het aantal bezoekers enorm toegenomen. Inmiddels wordt mijn website maandelijks door zo’n 12.000 mensen bezocht. Ook de conversie van mijn website is sterk verbeterd.”
Marlène Langbroek
Life Work Design
Ga vandaag nog aan de slag met een succeswebsite. Neem contact met ons op voor een advies op maat!